1. személyes sztori

 2009.12.26. 22:14

 

24 éves férfi vagyok, közgazdász, Pest megyében élek. Hiszek abban, hogy Isten létezik, és hogy Jézus Krisztus valóságos történelmi személy volt. Hiszek abban, hogy feltámadt, és hogy vissza fog térni akkor, amikor ennek az ideje eljön. Hiszek abban, hogy van értelme az életnek, és ez Isten dicsőítése!

Megtérésem előtt is vallásos közegben mozogtam, baptista gyülekezetbe jártam és tanultam a Bibliáról. Amikor megváltozott Istenről a gondolkodásom, akkor megértettem azt, hogy bűnös vagyok, nincsen kapcsolatom Istennel. Egy nagy sportcsarnokban voltunk, ami tömve volt emberekkel, én pedig éreztem, és tudtam, hogy oda kell adnom az életem Isten kezébe. Felszólítottak minket, hogy aki szeretne megtérni, döntést hozni arról, hogy Jézust Úrrá teszi az életében, az menjen előre a szószékhez. Ahogy mentem, teljesen felszabadultam, nagyon boldognak és tisztának éreztem magam! Éreztem azt, ahogy Isten megtisztít és betölt a Szent Szellemmel. Ezután már tisztában voltam azzal, hogy üdvösségem van, és máshogy kezeltem az embereket.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megteres.blog.hu/api/trackback/id/tr281625168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása