3. személyes sztori

 2010.05.02. 16:34

Sziasztok! 23 éves lány vagyok. BAZ megye az én székhelyem. Jelenleg ötödéves egyetemistaként szolgálom az Úrat. Szeretnék beszámolni arról az érzésről nektek, amit megtérésemkor éreztem. Ezt akkor éltem át, amikor családommal és még pár kereszténnyel imádkoztunk. Én ugyanis keresztény, élő hitű családban nőttem fel. Hallva Isten üzenetét, akaratát. Megtérésem 12 éves koromra tehető. Kezdődjék a meseJ 

 

Csukd be a szemed, és képzeld el, hogy egy trónteremben vagy, egy koronázási ünnepségen! Előtted az Atya , ki büszkén tartja kezében a csillogó koronát. Az Atya jobbján Jézus, aki mosolyogva néz rád! És ott van melletted a Szent Szellem, ő az, aki mostantól mindenhová veled tart! Aki segít neked, ha kell, tanácsol és vezet. Körülötted hatalmas tömeg! A koronát feléd nyújtja a Király és azt mondja, most már te is hozzánk tartozol! A tömeg ujjong , éljenzik és tapsol. Csontjaidban pedig érzed, hogy az életed most kezdődik el. Nem tudod, mi vár rád, de egy biztos, hogy mindig lesz, aki segítsen, és bátorítson, és ezt mondja: Gyermekem! Csodálatos érzés! A múltad? Senki nem foglalkozik vele…és te magad is úgy érzed, egy másik ember élte azt az életet. Ezt teszi Jézus vére!

A bejegyzés trackback címe:

https://megteres.blog.hu/api/trackback/id/tr131968915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása